



Wij doen ons best om alle pakketjes voor kerst te bezorgen, maar houd rekening met mogelijke vertragingen door de feestdrukte.
Klantenservice van Bregt Objects
Op deze pagina vind je antwoorden op enkele veel gestelde vragen. Mocht jouw specifieke vraag hier niet tussen staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om je te helpen! Bovendien, als je vragen hebt over een specifieke categorie binnen ons aanbod, loont het de moeite om een kijkje te nemen op de desbetreffende categoriepagina. Daar vind je mogelijk al uitgebreide informatie die jou verder kan helpen. Wij streven ernaar om jouw ervaring hier zo soepel mogelijk te maken.



Afhalen en bezorgen
Retourneren
Betalen
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelde item ook afhalen?
Ja zeker kan dat! Je kunt bij het plaatsen van je bestelling aangeven dat je het item wilt afhalen in onze winkel. Onze openingstijden zijn vrijdag en zondag van 12.00 tot 17.00 en zaterdag van 10.00 tot 17.00. Op deze dagen kan je altijd langs komen om het item op te halen. Doordeweeks zijn we alleen open op afspraak. Als het weekend niet uitkomt kan je contact met ons opnemen om doordeweeks een afspraak te maken, dan zetten wij het item voor je klaar!
Adres: Feithsweg 3, 9356AS Tolbert | Telefoon: 06 25 301 294
Welke manieren van verzenden / bezorgen zijn er?
Pakket via PostNL: Heel NL incl. Waddeneilanden vanaf € 7.25 | België en Duitsland vanaf € 30.00
Binnen 1 tot 2 weken ontvang je een Track & Trace van je bestelde item. Het pakket wordt door PostNL tot aan de deur bezorgd.
Persoonlijke levering van interieurproducten door eigen bezorgteam
- Nederland: vanaf € 45,00
- Waddeneilanden: vanaf € 65,00
- België en Duitsland: vanaf € 65,00
Binnen 2 weken na je bestelling ontvang je van ons eigen bezorgteam een bericht via WhatsApp om de levering in te plannen. Er wordt in overleg een bezorgdatum afgesproken.
Let op: Ons eigen bezorgteam levert het meubelstuk in huis en alleen op de begane grond. Controleer van tevoren of het meubel door de deur naar binnen kan.
Zware objecten leveren wij tot op de oprit. Onze bezorgers komen met z’n tweeën en kunnen dit niet tillen vanwege de belasting op hun lichaam. Als de ondergrond volledig verhard is, proberen wij het object zo ver mogelijk door te rijden met karretjes. Indien nodig denken we graag met je mee om samen een passende oplossing te vinden! Houd er wel rekening mee dat hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn.
Levering maatwerkmeubel: prijs op aanvraag
Onze maatwerkmeubels worden opgeleverd door ons eigen bezorgteam. De bezorgkosten worden berekend op basis van de grootte van het meubel.
Let op: Geef vooraf aan of het meubel naar een verdieping moet of als er andere bijzonderheden zijn. Dit kan extra kosten of maatregelen met zich meebrengen.
Bezorging binnen de EU
Voor leveringen naar het buitenland wordt het meubel of accessoire bezorgd door een professioneel transportbedrijf. Die met zorg is uitgekozen door ons team. De bezorgkosten zijn afhankelijk van de bestemming en de grootte van het product.
Dit transportbedrijf biedt ook de mogelijkheid om het meubel te monteren, zodat het direct gebruiksklaar is bij levering.
Kan ik mijn bestelde item retourneren?
Wij begrijpen dat het soms wat lastig is om in te schatten of het item in je interieur gaat passen. Het kan net even anders uitpakken dan je in gedachten had! Daardoor geldt bij ons 14 dagen bedenktijd! Je kan binnen 7 dagen het item retour sturen in originele staat en het liefste in originele verpakking. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je ontvangt hiervoor een retour sticker.
Nadat het item is binnen gekomen in originele staat krijg je het aankoopbedrag minus eventuele kosten van de retourzending teruggestort.
De artikelen worden zo goed als mogelijk verpakt voor verzending. Mocht er echter tijdens het verzenden schade ontstaan, dan is Bregt Objects hiervoor niet aansprakelijk.
Welke manieren van betalen zijn er?
In de winkel: In onze fysieke winkel is het mogelijk om te pinnen of contant te betalen. Ook is het mogelijk om een waardebon van onze winkel hier in te leveren.
Bestellen via de webshop: Bij de webshop is het mogelijk om te betalen met IDEAL, overboeken, Giropay en Bancontact.
Met iDEAL kan je met een Nederlandse bankrekening vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via internetbankieren van jouw eigen bank.
Als je kiest voor overboeken, ontvangt je van ons een e-mail met daarin de betaalgegevens zodra je jouw bestelling hebt geplaatst.
Met Giropay kan je met een Duitse bankrekening veilig en snel betalen. Met meer dan 1.500 Duitse banken is het een vertrouwde betaalmethode onder Duitse klanten.
Bancontact kan je gebruiken wanneer je een Belgische bankrekening hebt. Hiermee kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via internetbankieren van jouw eigen bank.